18 Aralık 2009 Cuma

Beşiktaş - Bursaspor #2

İlk yarıyı izleyemedim. Geldim duşumu aldım, geçtim maçın karşısına Nobre 16. haftadaki ilk golünü attı. Sevinç daha yeni bitmişti ki Zapotoncy, İbrahim Toraman'ı düşürdü. Bobo ligdeki 6. golünü attı. 8 dakikada 2 gol bi anda bizi öne fırlattı. Rüştü sakatlandıktan sonra kaleye geçen Korcan iyi kurtarışlar yaptı. Hakem iki taraf adına da kötüydü. Bizim ilk golümüzde düdüğü çalmaya yüreği yetmedi. Herşey güzel gidiyorken sezon başından beri tek kelimeyle harika oynayan Ferrari sakatlanınca hadi iyi giden herşeye çomak soktuğum gibi bu maça da çomak sokayım dedi. Sakatlanan Ferrari'nin yerine oyuna Yusuf'u soktu. O andan itibaren benim için maç bitti aslında. Çünkü o dakikadan itibaren kafamda Mustafa Denizli'nin ne yapmaya çalıştığını algılamaya çalıştım. Ertuğrul Sağlam da Beşiktaş'ta hiç bi zaman başaramadığı bişeyi başarıp oyuna harika bi müdahalede bulundu. Sercan çıkıp Ömer Erdoğan girdi. Ömer ileri geçti, top ileri şişirildi, Ömer oyuna girme görevini yerine getirip topu indirdi Ergic çok iyi vurdu. O sırada kim bilir Yusuf neler yapıyordu. O sırada kim bilir Mustafa Denizli neler yapıyordu. Yine bi karambolde yine Ferrari'nin olması gereken bölgeden yerine Yusuf girdiği için sezon başında bizden kiralık giden Zapotocny uzak köşeye kafayla topu bıraktı. O sırada kim bilir Yusuf neler yapıyordu. O sırada kim bilir Mustafa Denizli neler yapıyordu.

Maçı Ertuğrul Sağlam, Mustafa Denizli'nin ağzını burnunu dağıtarak döve döve aldı. Mustafa Denizli mi? "Netçede bunlar doğal skorlar" diye açıklama vermek için soyunma odasının yolunu tutuyordu. Yazık. Elimizdeki bi maç böyle verilemez. Bu arada ilk golümüzde hakem düdük çalmadan oyuna başladığımız için kural hatası olduğu konuşuluyor. Umarım yönetim böyle salakça bi başvuruyu yapmaz. Eğer yaparlarsa da umarım bu yönetim sıfatıyla son başvuruları olur. Önümüzde benim için olsa da olur olmasa da olur maçı olan Türkiye Kupası Manisaspor deplasmanı var. O maçta da 8,5 milyon euroluk Tabata kenarda oturur. O maçta da Tello sağ açık oynar, o maçta da Nihat takımı baltalamaya devam eder, o maçta da Nobre defansif santrafor olarak görev alır. Neyse, Ocak 2010 seçimlerine az kaldı. Defol git artık. Seni de paranı da sportif başarını da istemiyoruz...

Hiç yorum yok: