14 Mayıs 2010 Cuma

Dilbert

Kimi zaman eski oyunları yükleyip 1-2 kere oynamayı, çocukluğuma dönmeyi, nostalji yapmayı severim. World Cup 98, Cadillacs&Dinasours, Goal 3 gibi oyunların setup'ları hala bilgisayarımda durur. İşte yine öyle bir nostalji gününde aklıma "Dilbert Desktop Games" diye oynadığım ve demo sürümü olan oyun geldi. Oynadığımda baya küçüktüm. Oyunu aradım taradım full halini bulamadım. Lakin torrentleech gibi bir hazinede bulamadığım veriyi, isohunt'ta buldum. 2 sezon Dilbert dizisi. IMDB'de hali hazırda 8.0 rating almış durumda. http://www.imdb.com/title/tt0118984/ Dilbert'tan kısaca bahsetmek gerekirse; Scott Adams tarafından 1989'dan bu yana çizilmeye devam eden bir çizgi seridir. Dilbert'ı isim olarak bilmeyenler çoğunlukta olsa da, gazetelerin ekonomi sayfalarında en azından gözünüze 1-2 kez çarpmıştır. Kendisi bir elektronik mühendisi olan Dilbert, über akıllı köpeği Dogbert, Dilbert'ın iş yerindeki arkadaşları ve patronu arasında geçen mini bir diziciği denk gelmeniz halinde izlemenizi öneriyorum. Sana puanım dokhuz ganka deyip meraklılarına Scott Adams ve Dilbert üzerine olan blog'u takdim ediyorum... İyi seyirler.

Hiç yorum yok: