19 Haziran 2010 Cumartesi

Ceza - Onuncu Köy

Fotoğraf: Mehmet Turgut
Tasarım: Buğra Atıcı
D&R: 14.90 TL


1. Kapı
2. Kim Bilir
3. Bir Minik Mikrofon
4. Eğer Beni Görürsen
5. Onuncu Köy
6. Evinden Uzakta
7. Terzi
8. Battle Edebiyatı
9. Dünden Ne Kaldı
10. Kendi Kendine
11. Bir Var Bir Yok
12. Çivi Gibi Çak
13. Dünya Dönüyor
14. Al Senin Olsun
15. Outro

Sagopa'nın benim için hayal kırıklığıyla dolu olan "Bendeki Sen" albümünden sonra büyük bir heyecanla Ceza'nın Onuncu Köy albümünü bekliyordum. Albüm bugün çıktı. Öncelikle albümle ilgili şunu söyleyebilirim ki kesinlikle vasatın üstünde bir albüm olmuş. Eh sınıfına düşen çok az şarkı var albümde. Sözlerde eski albümlerdeki şarkılara da göndermeler var. Şu ana kadar benim için öne çıkan şarkılar albüme de adını veren şarkı olan Onuncu Köy, Kendi Kendine, Bir Minik Mikrofon, Eğer Beni Görürsen ve Dünden Ne Kaldı...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

indir
http://hotfile.com/dl/49361981/e203041/Ceza_-_Onuncu_Ky_2010.rar.html

Smyrna dedi ki...

link için teşekkürler, henüz dinleme şansı olmayanlar indirip dinleyebilir...