2 Haziran 2010 Çarşamba

Quaresma Transferi #2

Yaklaşık 15 dakika önce yazıyı noktaladığımda son cümlede "Beşiktaş için hayırlısı neyse o olsun" demiştim. NTV Spor'dan gelen son dakika haberine göre Quaresma'nın Türkiye'de forma giymek istememesi sebebiyle transfer olumsuz sonuçlanmış. Hayırlısı mı oldu? Şahsen hiç sanmıyorum. Beşiktaş tarafarı ölüyü diriltecek kalibrede bir taraftar Q7 gelseydi kariyerinin en parlak yıllarını yaşayabilirdi. Yiğidi öldür hakkını ver demişler. 107 yıllık kulüp tarihinin en başarısız yönetimi de olsalar bu transferde ellerinden gelenin 1 fazlasını yaptıklarını biliyorum, canları sağolsun. Asıl süreç şimdi başlıyor. Mattheus transferinin yatmasıyla gelen Vicente Del Bosque transferi sürecine mi gireceğiz, yoksa Mehmet Topuz transferinin yatmasıyla gelen Tabata transferi sürecine mi gireceğiz. Fink gibi, Schildenfeld gibi, Diatta gibi, Higuain gibi takımı 1 kademe yukarı taşıyamayacak transfer yapmaktansa iç pazara, ya da gurbetçi pazarına yönelmek şu durumda en hayırlısı olacaktır. Demirören yabancı transferi için ya Q7 ya hiç demişti. Bu da elimizdeki mevcut yabancılarla bu seneye devam edeceğiz demektir. Bir tek Gordon Schildenfeld'le yolların ayrılacağını düşünüyorum. Zapotocny, Tabata gibi isimler iç pazarda yapılacak transferlerde artı güç olarak nakit para+futbolcu teklifiyle işi kolaylatabilir. Son not; Fink geleceğine Necip oynasın, Diatta geleceğine Atınç oynasın. Tamam bunlar eyvallah, AMA Quaresma gelmiyorsa da kanatlara transfer unutulmasın. Mevcut sistemimizde Bobo'yu, Nihat'ı, Yusuf'u Ekrem Dağ'ı kanatlarda, Tello'yu, Uğur'u oyun kurucu mevkisinde görmek istemiyorum...

Hiç yorum yok: