9 Ağustos 2010 Pazartesi

9'un Laneti

Söz konusu Beşiktaş olunca her gün bir absürdlükle karşılaşabiliyoruz. Takımda son bomba 2 ay önce Mustafa Denizli'nin onayıyla 3 yıllık sözleşme imzalanan ve bonservis bedeli ödenmeyen Roberto Hilbert'in sözleşmesinin feshedilme ihtimalinin konuşuluyor olması. Takımdaki başı bozukluğu, iş bilmezliği, savrukluğu geçtim iş artık belli bir noktadan sonra batıl inanç moduna döndü. Beşiktaş'ta 9 numaralı formayı sırtına geçiren iflah olmuyor. Günün birinde hasbel kader Cristiano Ronaldo gelip de 9 numarayı istese onda da aynı şey olacak. Hatırladığım kadarıyla 9 numaralı formayı sırtına geçirenleri sıralayayım;

9-Fazlı Ulusal
9-Arild Stavrum
9-Daniel Pancu
9-Gökhan Güleç
9-Goncalves Ailton
9-Federico Higuain
9-Roberto Hilbert

Takımda şu anda bir forvet transferi yapılması gündemde ve bu isim konuşulanlara göre dünyaca ünlü bir yıldız olacak. Buradan gelecek yeni transferi uyarıyorum. "Aman sakın ha ben forvetim, 9 numara bana yakışır" diye diretme. Klüp sana 9 numarayı vermiyorsa vardır bir bildikleri. 19 giy, 29 giy, 39 giy, hatta 99 giy ama 9 giyme de biz de gönül rahatlığıyla transferin tadını çıkaralım...

Hiç yorum yok: