29 Ekim 2009 Perşembe

Football Manager 2010 #2

Teknoloji güzel şey demiştim ya, hakikaten de öyle. Football Manager resmi çıkış tarihi SI Games tarafından 30 Ekim 2009 olarak açıklanmıştı. Dün gece torrent aleminin en baba sitesi Torrentleech 'te indirecek film bakarken "Football Manager 2010 - RELOADED" yazısını gördüm. Reloaded release grubu oyun rip aleminin bana göre en başarılı grubu. Razor1911'de çoğu zaman sorunlar çektim. Ama şu ana kadar Reloaded beni bi kere bile hayal kırıklığına uğratmadı. Mükkemmel torrent oluşumu ve reloaded güveni eklenince gece oyunu torrent'e koydum. Sabah kalktığımda bitmiş, benim kurmamı bekliyordu. Her FM serisinde olduğu gibi Beşiktaş'ımı aldım. Sayın Mustafa Denizli'nin yapamadığı şeyleri başarmaya çalışıcam. Hem ben de adam kayırma da yok. Kim formdaysa o oynar :) Sonuç olarak FM'nin de çıkmasıyla birlikte Bermuda Şeytan Üçgeni tamamlandı. PES-2K10 ve FM arasında geçip gidecek bir sene daha. Ha tabi bi de okulun son senesi...

Hiç yorum yok: