2 Şubat 2010 Salı

Brew Dog Beer

İskoç'ların bira fabrikası, Tactical Nuclear Penguin adını verdiklieri %32 alkol içeren birayı piyasaya sürdü. Evet yanlış okumadınız. %32. Hani şu bizim hanım kızlarımızda bir şişe Efes Pilsen'in %6'lık alkolüyle ya da, Efes Extra'nın %8'lik alkolüyle kafa bulma potansiyeli var ya bu birayı içerlerse yaşayacakları kafayı düşünemiyorum. Bu arada şirket daha önce de %18.2'lik oranıyla Tokyo adını verdikleri bir bira daha çıkarmışlar ve devletin engeline takılmışladı. Firma da tepki olarak daha yumuşak içimli bir bira üretip adını da Nanny State koymuştu. Biranın 1 şişesi 30 £, yaklaşık 75 liraya satılacak ve şişenin üzerindeki uyarıda da şirket müdürü James Watt'ın söylediğine göre "Bu son derece sert bir biradır, az miktarlarda, aristokrat bir adamsendecilik ruh haliyle tadına varılması gerekir. Halis bir viski içerken, Frank Zappa albümü dinlerken ya da güler yüzlü ama aynı zamanda sıkıntılı bir hayaletin ziyaretinden nasıl haz alıyorsanız bu biradan da öyle haz almanız gerekir." yazısı bulunacak. Son olarak; keşke Türkiye sınırları dahilinde de (bu hükümetle ha?) çıksa da ben de deneme fırsatı bulsam diyerek yazıyı noktalıyorum...

2 yorum:

Ömer dedi ki...

Bu hükümetten hiç hoşlanmıyorum ama elalem yüzde 18'liğe dahi izin vermezken, yazının sonunda kendi kendimize laf sokmak tuhaf geliyor bana.

Demek ki Türkiye'ye getirtilmesi çok mantıklı birşey değil ki kendi devleti bile bundan önceki ürüne kıllık yapmış.

Smyrna dedi ki...

Ömer'im İngiltere gibi bi örnek varken, bir de Almanya, Fransa, Hollanda gibi örnekler de var ama...