23 Nisan 2010 Cuma

Sweeney Todd : The Demon Barber of Fleet Street

Filmi arşivden bulup çıkardığımda hiç konusuna, türüne falan bakmamıştım. İzlemeye koyuldum. Johnny Depp şarkı söylemeye başladı. Aha dedim, bu tür müzikal olsa gerek :) İlk müzikal deneyimim olmasına rağmen filmden oldukça hoşlandığımı söyleyebilirim. Yani en azından bu yaşıma kadar izlediğim türlerin dışında bir türdü ve ilgimi çekti. Tim Burton'ın yönetmenliğini yaptığı filmde Johnny Depp, 1700lü yılların sonlarında yaşamış bir İngiliz seri katilin hayatını oynuyor. Anlatılanlara göre Sweeney Todd, berber dükkanına gelen müşterilerin boğazını kesiyor ve hazırladığı bir düzenekle onları yakıyormuş. Tim Burton'ın daha önce Batman serisi, Mars Attacks ve Sleepy Hallow filmlerini izlemiştim. Bu filmi de aradan çıkarmış oldum. Johnny Depp'in de performansına bir kez daha hasta oldum. Filmin soundtracklerini de Hans Zimmer, John Williams gibi mükemmel besteciler arasında yer alan Danny Elfman yapmış. Müzikalden hoşlanan bir insan zaten filmi izlemiştir diye düşünüyorum, önerim filmi henüz izlememiş olanlara. Değişik bir tür arayan sinema severlere şiddetle önerebileceğim bir film. İyi seyirler...

Hiç yorum yok: