21 Eylül 2010 Salı

Askerlik vol. 2

Cuma günkü tecili kaldırma olayından sonra dün de can dostum güzel insan Samuray ile hastaneye yol alıp o efsaneleşen muayene aksiyonuna tanık olduk. Önce boy, kilo ölçümü. Daha sonra bi odada 3 doktor, 3 asker olmayı bekleyen eleman.

Komut; üstlerinizi çıkarın
İçses; aha şimdi şortu da indirin diyecek
Komut; faça, ameliyat, dövme gibi izleri olan var mı?
Ben; Var bende iki tane.
Komut; tamam. şimdi de ayakkabılarınızı çıkartın.
Tekrar komut; tamam giyebilirsiniz. hiç biriniz düz taban değilsiniz.
İçses; bitti lan galiba
Teşhis; kilo fazlalığı ve sağ kolda tatuaj
İçses; tatuaj ne lan hahaha
Komut; tecili kaldırdığınız şubeye gidip bunları veriyorsunuz ve sınav tarihinizi beklemeye başlıyorsunuz. çıkabilirsiniz.
İçses; 10 dakika sürmedi, ne güzel.
Ben; kolay gelsin kom'tanım...

Episode 2'de başarıyla tamamlandı. Şubeye gidilip evraklar teslim edildi. Şimdi Kasım ayı içerisinde gidip o meşhur "sarı zarf" alınacak. Adım adım askerliğe yaklaşırken F5 tuşu tek tip askerlik haberlerinden dolayı aşınacak herhalde. Ya kısa dönemin son tertibi olacağız 337'ler olarak, ya da tek tip askerliğin ilk kobayları. Allah hayırlısı neyse onu nasip etsin. Beklemekten başka çare yok şu an için...

Hiç yorum yok: