15 Eylül 2010 Çarşamba

PES 2011#2

Demo geldi. Öncelikle şunu söyleyeyim EA Dünya'nın en güzel oyununu yapsa oynamayacağım. Bu şartlar altında PES 2011 harika olmuş diyebilirim. Geçen sene çok eleştirilen oyun resmen çağ atlamış. Oyundaki statiklik gitmiş. Tuşa bastığımız an hareketi yapıyor. At topu Messi'ye Spor oyuncuları için oyun daha bi zorlaşmış ancak en fazla 1 ay sonra eller alıştıktan sonra bu ekolün temsilcileri yine alıp gidebilecektir. Paslardaki özgürlük, 360 dereceye pas atabilme olayı ve pas şiddetini bizim belirlememiz içimize ufak çapta Guti'ler, Sergen'ler kaçmasını sağlayabilir. Pasın yönünü, şiddetini biz ayarlıyoruz. Daha önceki serilerde bas üçgene at ara pasını dönemi kapanmış. Şutlarda bi absürdlük var veya ben daha alışamadım. Sarbi stili gidiyor şutlar. Stad dışındaki kokoreççileri vuruyor insan. Az basınca da kedi patisi vuruşu oluyor. Oynadıkça zamanla o da oturacaktır. Geçen seneki illallah dedirten çirkin penaltı kamerasını test etmek adına çok kez kaydım ceza sahası içinde ama bi türlü rakibe denk getiremediğimden hem sayısız gol yedim hem de kamera açısını öğrenemedim. Umarım düzeltilmiştir deyip geçelim. Askere gideceğim sene Beşiktaş'ın tarihi boyunca olan en iyi kadrolardan birini kurması, müthiş ötesi olarak beklenen 2K11'in gelmesi, PES 2011'in eskiye dönüş sinyalleri vermesi ve olası Guti'li, Quaresma'lı kadroyla FM 2011 oynama keyfi. Bu bir test galiba... Yapacak birşey yok, asker nasipse bizi bekler...

Hiç yorum yok: