3 Ekim 2010 Pazar

10-11 | Trabzonspor - Beşiktaş

(Maçın özeti)

İlk yarıyı tam olarak izleyemedim işlerim dolayısıyla o yüzden ne söylesem yalan olur ilk yarıyla ilgili. Nobre ve Holosko'nun ilk 11'de başladığı maçta gol mol atamayız diyerek çıktım evden. 40. dakikaydı eve girdiğimde. Yine saçma bi gol kaçırmış sanırım Holosko. İkinci yarıda da değişen birşey olmadı. Kaleye gidemeyen Beşiktaş, sürekli dayak yiyen bir Beşiktaş orta sahası, eyyamspor Kuddusi, Trabzonspor golünden önce olmayan faulü yaratan Kuddusi, gol ortasında Ernst'e yapılan faulü vermeyen Kuddusi. Korkma Kuddusi, ben seni korurum diyesim geldi. Maçın yıldızıydı. Yataş yetkililerine sesleniyorum, Ülker'e parası neyse versinler, Trabzonspor'a sırt reklam sponsoru olsunlar. Bu kadar yatan takım tek kişiliksiz İstanbul Büyükşehir Belediyespor sanıyordum. Değilmiş. Son olarak liseli ergenler gibi topsuz alanda İbrahim Toraman'a yumruk atan Teofilo Gutierrez iki yakan bir araya gelmesin inşallah. Sevimsiz.

Hiç yorum yok: