18 Ekim 2009 Pazar

Nefes

(2059x2953)

Aslında ne diyeceğimi, nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Fragmanlarından ne kadar kaliteli bir yapım olduğu belliydi ancak bu kadarını açıkçası beklemiyordum. Filmin başından sonuna kadar boğazımda bi yumruyla izledim filmi, çoğu zaman da o yumru gözyaşı olarak aktı gitti. Bu harika film sinemada mutlaka izlenir, dvd'si çıktığı an alınıp arşivin en baş köşesine konur.

Allah şehitlerimizin toprağını bol etsin, mekanını cennet eylesin. Amin.

" Nefes... İlki ile sonuncusu arasına ömür denir "


http://www.nefesfilm.com

4 yorum:

biggins dedi ki...

merak ediyorum bu filmi, bu hafta içi görmek farz oldu artık..

Smyrna dedi ki...

git abi, mutlaka git...

zajebiście dedi ki...

olum senin yazılar neden bold ? ben temada hata mı yapmışım, yoksa sen mi yaptın böyle ?

Smyrna dedi ki...

normal yazıyorum, böyle çıkıyo. Mööm diil, alıştım :)