26 Ocak 2010 Salı

500 Days of Summer

Herhalde daha güzel bi "aşk" temalı film izlememişimdir. En azından şöyle bi genel olarak düşündüğümde aklıma gelen, daha vurucu, daha doyurucu bi film olmadı. Film bittikten sonra keşke daha uzun olsaydı da izlemeye devam etseydim dedim. - ki genel olarak 1,30 saat üstü filmlerden sıkılan bi yapım vardır. Filmi izlemeyenler için spoiler vermekten kaçınıyorum, sonra başıma üşüşmesinler...

Bu arada tabi ki kaliteden ödün vermemek adına filmi blu-ray modunda izledim ve tabi ki de filmin görselliğine, çekiciliğine 1-2 gömlek atlattı. Blu-ray player fiyatları da çıktığı günden beri düzenli olarak düşme eğiliminde. Yaza kadar "bucket list"e eklenecek bi teknolojik cihaz daha çıktı, hadi hayırlısı...

dipnot : pms dönemindeki bayanlara önermiyorum, bi 10 gün sonra izlesinler...

Hiç yorum yok: