25 Ocak 2010 Pazartesi

Seçime 1 Hafta Kala

Öncelikle her sağlıklı Beşiktaşlı gibi Murat Aksu'yu desteklediğimi söyleyeyim. Eğer Demirören seçilirse sonumuz fena, çok fena. Kayyuma kadar yolumuz var. Böyle bi mali tablo karşısında Murat Aksu'nun da işi çok zor, ama Beşiktaş'ın başına Aziz Yıldırım gelse Demirören'den daha kötüsünü utancından yapamayacağı için sonuna kadar Murat Aksu diyorum. Beşiktaş'ı Y1D1 illetinden kurtarmak için son 1 hafta ve o Murat Aksu dün gece Kanal 24'teydi. İşte söylediklerinden, vaatlerinden satır başları;

- Sayın başkan bu parayı bir günde vermedi bir günde de talep edemez , Beşiktaş ın öncelikleri var. Biz başkan olursak beklemek zorunda.

- Ekonomik anlamda başkanın ve yöneticisinin eline bakan bir klüp düzeni oturtmayacağız. Zorda kalırsak elbette biz de yardımı esirgemeyeceğiz.

- Yıldız oyuncu transferi yapmayacağız. 5'er 10'ar milyon € bir futbolcuya Beşiktaş şu şartlarda ödeyemez, özkaynağa yöneleceğiz.

- Ben kazanacağıma yüzde 99 eminim. Yüzde 1 Yıldırım'ın kazanma ihtimali var.

- Benim ve yönetimin akraba, eş dostunun siyasi görüşünü yüzdeye vursak %15 akp, % 50-60 chp, gerisi de mhp ve diğer partilerden oluşur.

- Milliyet'te 100.000 kişinin oy kullandığı ankette % 77 ile önde olan benim. Bu taraftarın seçime olan duruşu kongre üyelerine yansırsa açık ara ben alırım, ama bazı grupçular var kongre üyelerinin en az %10'u Galatasaraylı ve Fenerbahçeli. Biz bunları belki temizleyemeyiz ama kongre üyelik aidatını azaltıp kongre üye sayısını artıracağız. Beşiktaş'ın bütün taraftarı kongre üyesi olsun başkanı stadda seçelim istiyorum. Grupçularla başa böyle çıkarız'.

- Yurt dışındaydım , Demirören'e telefonda 2.5 saat Del Bosque'nin gönderilmemesi gerektiini anlattım, ağır tazminat koşullarından bahsettim, ben geleyim tekrar görüşelim orta noktayı bulup öyle anlaşalım dedim. Telefonu kapattıktan hemen sonra hocaya görevinin son verildiğini fakslamış.

- Basketbol direktörlüğü oluşturulacak, basketbolda aldığımız para futbolda kullanılmayacak, Ülker'den rica edeceğiz; ya Fenerbahçe'ye sağladığınız desteği bize de verin diyeceğiz ya da Efes Pilsen le birleşme olayına gideceğiz. Efes Pilsen'le birleşirsek hem Türk basketbolu hem de Beşiktaş kazanır. Tuncay bey iyi bir Beşiktaşlı'dır, bu teklifi götürdüğümde kabul edecektir ama dediğim gibi ilk alternatifimiz Ülker'le anlaşmak. Ülker şu an Fenerbahçe'ye verdiği desteğin aynısını bize de verirse Efes Pilsen'le birleşme yoluna gitmeyeceğiz.

- Kartal Yuvası şubeleri çok fazla ve gereksiz bir konumda. Şubelerin çoğunu kapatıp çağımızın da gereği olan e-ticaret olayına ağırlık vereceğiz. Böylece hem depolama maliyetlerinden, hem kiralama maliyetlerinden kurtulacağız.

son olarak Kiwi'nin notu;
yeeeteeeerrr, Yıldırım Demirören yeeeteeeerrrr...

Hiç yorum yok: