9 Mart 2010 Salı

Tarantino Sorunsalı

Efenim kült diye adledilen filmleri temizleme çalışmalarım devam ediyor. Bu çerçevede Reservoir Dogs'u da izleyip bitirmiş bulunuyorum. Benim sorunum Tarantino denilen adamla. Sevemedim şu adamın yönettiği, yazdığı, oynadığı filmleri. Bazı sinemaseverler ilah gibi bakıyor adama, ulen benim kaçırdığım birşey mi var diye her seferinde son bir şans deyip izliyorum, yine olmuyor yine olmuyor.

  • Kill Bill serisi
  • Pulp Fiction
  • Reservoir Dogs
  • Sin City

Şunların hiç biri de benim için "aaa müthiş filmdi, iyi ki de izlemişim" kategorisine girmedi. Genel geçerin dışında bir film zevkim var sanırım. Yiğidi öldürüp hakkını teslim etmek lazım. Inglorious Basterds ise tek kelimeyle harikaydı. Belki de filmi harika yapan Brad Pitt, Christoph Waltz ve Diane Kruger gibi isimlerdi bilemeyeceğim... Sonuç olarak kanım ısınmadı bir türlü Tarantino'ya. Inglorious Basterds tarzında sevebileceğim filmler yapması dileğiyle...

Hiç yorum yok: