7 Mart 2010 Pazar

Spartacus: Blood and Sand

Dizi başladığı ilk günden beri fragmanıyla olsun, konusuyla olsun, oyuncularıyla olsun ilgimi çekiyordu. Ancak takip ettiğim dizilerin sayısını ben bile unutunca yeni bir diziye başlamamaya karar vermiştim. Hafta sonu yapacak birşey bulamayınca 7 bölümünü de bir çırpıda indirip izledim. Dün 4 bölüm, bugün 3 bölüm... Dizinin konusundan kısaca bahsetmek gerekirse Romalı bir komutan tarafından karısı elinden alınan Trakyalının kölelikten, gladyatörlüğe çıkışını anlatıyor diyebilirim. Dizi olarak The Rome ve True Blood, film olarak 300 karışımı birşey olmuş. Destansı hikayeler, bol kan ve bol seks var. The Rome'u izleyenler için bu dizideki sahneler önemli olmayacaktır. The Rome kan ve seks teması konusunda sapıtmıştı. Dizide kan kullanımı ilk başlarda gülünç derecede yapay geliyordu ancak bölümler ilerledikçe bunun kendi insiyatiflerinde olduğunu ve kanı bilinçli olarak bu şekilde kullandıklarını anladım. Aslında dizi hiç sıkılmadan, sadece Viva Bianca, Lucy Lawless ve Erin Cummings için bile izlenebilir. Son olarak Rome'u seven bunu da sever diyorum ve tavsiye ediyorum... İyi seyirler...

Hiç yorum yok: