11 Aralık 2009 Cuma

Transfer Gündemi

Devre arası transfer dönemi yaklaştıkça tranfer söylentileri de artıyor. Son söylentilerden biri devre arasında veya sezon sonunda Beşiktaş - Galatasaray arasında oyuncu alışverişi olacağı yönünde. Ben de bu alışverişte gidebilecekler isimleri analiz etmek istedim. Buyrun ;

Öncelikle şu anda 10 tane yabancımız var. Sezon sonunda yabancı transferi yapmak için en az 3 tane yabancı göndermek lazım. (Schildenfeld olayını kaçırdım o da varsa 11 oluyor)

Bi kere Sivok, Ferrari, Ernst üçlüsünü Beşiktaş'ın başında Adnan Polat olsa bile Galatasaray alamaz. Ronaldinho'yu falan getirir ama bu saydığım isimleri alamaz.

Fink (Devre arası olmasa da sezon sonu gönderilebilir, öyle büyük bi tepki olmaz. Olsa da olur olmasa da olur bi oyuncu benim için.)

Holosko (Takımın para edebilecek en önemli isimlerinden biri ve sakatlığında yokluğunu çok arıyoruz.)

Tabata (Rıza hoca devre arasında derdimize derman olabilir.)

Delgado (Hiç bi takımın Delgado'yu para verip alacağını düşünmüyorum, bizim de acilen kurtulmamız lazım. Şu anda Delgado'yu aramamızın tek sebebi keçi ve Abdurrahman Çelebi olayıdır.)

Tello (Gerek devre arası gerek sezon sonu kesinlikle gönderilmesi gereken isimlerden. Ama Galatasaray onu almak gibi bi saçmalık yapmaz heralde.)

Bobo (Kim ne dersin Beşiktaş yönetimi Bobo sorununu eline yüzüne bulaştırmıştır. -neyi doğru yapıyorlar ki- Böyle bi adamı bulup getiriyorsun (Zago sağolsun) güzel de bi kontrat imzalıyorsun ama kontratının son senesinde krizi berbat yönetiyorsun. Adamın sezon sonu kontratı bitiyor. Herhangi bi Avrupa klubü veya Galatasaray adamla sezon sonu için bedavaya anlaşıp, kardeşim biz bu adamla anlaştık şimdi alalım 1-2 milyon euro'da sizin önünüze atarız. Hem siz kazanırsınız hem biz kazanırız diyebilir. Bu hareketi yapan hangi takımın yönetimi olursa olsun ayağa kalkıp alkışlamak gerekir...)

İbrahim Toraman (Beşiktaş'ı gerçekten en az bi İlhan Mansız kadar sevdiğini düşünüyorum. Gitmez heralde)

Serdar Özkan (Mustafa Denizli'nin prensi. Beşiktaş'taki Aydın Yılmaz vakası. Buyursun dilediği yere gitsin)

Batuhan (Aman ha diyorum. sakın yapmasın Beşiktaş yönetimi böyle bi hata :? )

Bir de Galatasaray cephesinen bize gelme olayı olabilecek oyuncuları değerlendirelim. Arda'yı kategori dışı bırakıyorum. Şu Galatasaray'dan isteyeceğim tek adam Harry Kewell'dır. Bir futbolcu da olması gereken herşey var ve futbolun seyir zevkini yükseltiyor. Fink gönderilirse de plase olarak Mehmet Topal'ı isteyebilirim. Bu sayede yazının başında belirttiğim yabancı kontenjanına -1 hane daha yazabiliriz.

Bakalım transfer sezonu neler gösterecek...

Hiç yorum yok: