14 Mart 2010 Pazar

Rezalet vol. 2

Şurada daha önce Bursaspor maçında yaşanılan olaylar sonucu verilen 3 maçlık cezanın ödül olduğunu söylemiştim. Yanıltmadılar beni. Bugün oynanan İBB maçında 87. dakikada Herve Tum'un attığı golden sonra yine olaylar çıkmış. Diyarbakırspor taraftarı sahaya girip İBB'li oyuncuları kovalamış. Oyuncular soyunma odasına kaçmış. Hakemler içeri girmiş ve maç 87. dakikada tatil edilmiş. Şimdi kara kaplı deftere bakalım ne diyor;

" futbol müsabaka talimatı:
MADDE 20 – GÜVENLİK NEDENİYLE MÜSABAKALARIN TAMAMLANAMAMASI

Bu maddede belirtilen sebeplerle aynı sezonda ikinci kez müsabakanın tamamlanamamasına sebebiyet veren takımlar, bulunduğu sezonda müsabakalardan çıkarılarak, bir alt lige düşürülür ve bu takımla müsabakası olan takımlar müsabaka yapmaksızın hükmen galip sayılırlar. Bu durumda olan takımların takip eden sezonda müsabakalara alınıp, alınmaması konusunda TFF Yönetim Kurulu karar verir. Alt lig bulunmaması halinde kulüpler bir yıl(sezon) müsabakalara alınmazlar. "

Şimdi, Diyarbakır'da atılan kayalara kılıf bulanlar, yæ ama Bursa'daki ilk maçta bık bık bık olmuştu diyenler, bu maçta da Belediye işçileri mi tahrik etti? Ne günahı var amacı spor yapmak olan insanların? Talimatname gayet açık. Bursaspor maçının da İBB maçının da hükmen galibiyetle sonuçlanması lazım. Peki bu cezayı bu siyasetin dibine kadar batmış federasyonun verme yüreği var mı? Ben hiç sanmıyorum, bekleyip görelim. Sonuç olarak ya yarıda kalan Bursaspor maçı ya da İBB maçı maç sonuna kadar devam ettirilir, bu kuralın da bi şekilde önüne geçilmiş olur... Yazık...

Hiç yorum yok: