25 Ağustos 2010 Çarşamba

Kısa Kısa #3

Son günlerde yazacak birşey bulamamamında etkisiye blog direk Beşiktaş eksenli bi hâl almaya başladı. Bu aslında hoşuma gitse de az biraz mutsuzum diyebilirim. Zaten yarın Avrupa Ligi grupları öncesi son maçı, Cuma da çekeceğimiz ölüm grubunu yazacağız, o yüzden araya böyle bir iki şey sıkıştırayım dedim.

Final zamanı büyük bir azim ve istekle indirdiğim 60 gb ~ animeyi izlemeye hâla başlayabilmiş değilim. Keza üye olduğum ve aylık şekilde gelen National Geographic dergisinin de ayarını final zamanı kaçırmıştım. Üşengeçlikten yetişemiyorum. Dün Temmuz sayısının yarısını okudum, daha Ağustos sayısı ve 3-4 gün içinde gelecek olan Eylül sayısı var.

Üşengeçliğe devam ederek daha önceki haftalarda başlamış olduğum Umut Sarıkaya'nın Benim de Söyleyeceklerim Var isimli kitabını bitirebilmiş değilim. Daha sırada yeni aldığım ve henüz kapağını bile açamadığım Simon Kuper Futbolun Şifreleri var. Şimdi baktım da 12 Ağustos'ta yazdığım kısa kısa #2'de de bu paragrafın aynısı şeyleri yazmışım. Hayatımdaki durumu buradan görebiliriz. 13 gündür araya sıkıştırılan 4-5 film dışında uyu, uyan, forumlar. twitter, oruç, uyu ... modunda gidiyor.

Fotoğraf olayını da çok boşladım. Zaten sahura kadar uyumuyorum. Ramazan bitene kadar bir gece çıkıp da Alsancak civarlarında fotoğraf çekmek istiyorum. Bakalım daha ne kadar üşeneceğim.

Hiç yorum yok: