6 Mart 2010 Cumartesi

Sporda 4. Ay Sonu

3. ay sonunda olmasa da 4. ay sonunda istediğim kiloya ulaştım. 4 ay önce bu kilo benim için kaf dağının ardında, whopper cheese menünün arasındaydı. Özellikle son 1 ay finaller derken, kıçım başım ağrıyor derken baya bi kaytarmıştım. Buna rağmen tartıya çıktığımda 6-7 yıllık bi aradan sonra ilk defa boyumun altında kilom olduğunu gördüm. 1.81 boy - 80 kilo. İnanılmaz huzurluyum ve bu kilo beni daha da motive etti. Sporda hâla kardiyoya 45-50 dakikamı ayırıyorum. Bir gün abartılı yersem ertesi gün öğle yemeğini salatayla, akşam yemeğini hafif birşeyle geçiştirmeye dikkat ediyorum. Damak tadı etiketinden gördüğünüz gibi yeni tadlar peşinde de koşmaya devam ediyorum... Bir zamanlar 38 beden kot giyiyormuşum, 2-3 gün önce kot almaya gittiğimde 32 beden aldım ve çıktım. Bunlar bile götümden akan terleri kutsal kılıyor. 2-3 aylık bir sürem daha kaldı yaza, ağırlıklar biraz daha artsın. Yaz başı apaçi stili sırtı oyuk D&G beyaz atletler alınsın, atletlerin fiyatının 10 lirayı geçmemesine dikkat edilsin, koca tokalı kemerler alınsın, pantalonun paçaları çizme şeklindeki spor ayakkabının içine sokulsun. Bu yaz da böyle geçsin...

Hiç yorum yok: