15 Aralık 2009 Salı

Dexter

Böyle bi dizi böyle bi sezon finali olamaz. 3 Ekim 2010'a kadar beklemek nedir ulan! Ayıp sizin yaptığınız be. Dizi biteli 1 saat falan oldu hâla avel avel ekrana bakıyorum. Amerikalı senaristlere saygı duymamak elde değil. Adamlar yapıyor kardeşim. Sonra diyorlar Türk dizisi niye izlemiyorsun, neyini izleyeyim? At, avrat, silah üçgeninde dönen basmakalıp diziler. Neyse, daha fazla yazamayacağım. Sizi Dexter'ın -adını bilmediğim ve bulamadığım- fragmanımsı görüntüsüyle başbaşa bırakıyorum...



edit : Buldum rahatladım. Doğru kelime jenerik olacak...

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Amerikalı senaristler dizi yazma konusunda müthişler ama dizi yazma konusunda müthiş oldukları kadar da film yazma konusunda reziller. Bu yüzden de bütün filmleri dışarıdan çalıyorlar ya neyse konuyla alakası yok. :))

Dexter'ın son bölümünü ben de izledim hatta 2-3 satır bir şey de blogta yazdım. Gerçekten enfes bir finaldi. Efsaneler arasına adını yazdırdı. Zaten süper bir diziydi ama bu 4. sezonun işleyişi ve finaliyle bombayı koydu kucaklarımıza. Hadi bulalım bu kadar iyi bir dizi, zor zor...