5 Ekim 2009 Pazartesi

İzmir'den Geç Kalmış Merhaba

Aslında uzun zamandır - 1 yıllık bir süreç - kafamda olan bir projeydi ama gerek uyuşuk götlülüğüm, gerek boşvermişliğim, gerek vakit darlığı bu projeye hep engel oldu. 2 hafta önce Ömer'in a.k.a omerlaziale dayatmasıyla ben de blogspot topuna gireyim dedim. Gireyim de öncelikle profesyonel yardım almak amacıyla önce Tolga'nun, ardından Gökhun'un kapılarını çaldım ya da msn pencerelerini titrettim de denebilir.

2 hafta da 1 blog bitmez mi diyebilirsiniz. Konu ben olunca başlanılan bir iş zamanında bitmez, bu da zamanında bitmedi. Çeşitli aksilikler oldu. 4 kişi bir organı doğrultamadık ama sonunda başardık ve açılışımızı yaptık.

Blogun yapımında emeği geçen Ömer, Gökhun ve Tolga'ya teşekkürlerimi bir de buradan sunmak istiyorum.

haydi bre bismillah...

10 yorum:

Ömer dedi ki...

Bre bismillah, blogun ilk yorumu benden gelsin. Hosgeldin aleme. Linkini koyalim hemen bloglarimiza.

Yalniz Ernst olmazsa ne yapacagimi soylemistim sana. Ve baktim goremedim. Hesabini kestim, yarin senin icin zor bir gun olacak.

Smyrna dedi ki...

hoşbulduk kardeşim sağolasın.

bu arada fabian başgaaaann blog'ta yerini almıştım. gecikme için özür dileriz...

biggins dedi ki...

Blogun teması 10 numara olmuş.. Gökhun yakın gelecekte bende istiyorum böyle birşey !!

Hayırlı olsun reis, bol bol benden bahset, kızlar karşısında etkisi olur belki :)

Smyrna dedi ki...

seni bilen biliyo abim. duruşundaki asalet, kafandaki ray-ban yeter :D

biggins dedi ki...

Haha o da güzel :))

Ömer dedi ki...

reis'in asaleti ve ray-ban'i yeter de, bizim mesajlarimizi iplemiyor ya, cok kiriliyoruz biz... :)

biggins dedi ki...

Ana nerde Ömer'im, ayıpsın.. Sen ne zaman birşey dedinde biz cevap vermedik. Varsa kusurumuz affetmek büyüklüğün şanındandır :))
Harbiden olayı anlamadım len fırlama..

biggins dedi ki...

http://bigginsreds.blogspot.com/2009/10/bloggerlarn-kral-geldi.html

sayın kiwi bey; blogunuzun reklamı için yapılan postun bedeli 1,000 euro + kdv dir.. reklamın bedelini kısa sürede banka hesabıma aktarın, yoksa ağzınızı, burnunuzu kırarım..

Ömer dedi ki...

Reis, twitter'da yazmistim dun..yazmis olmaliyim yani..simdi sen boyle diyince teredutte kaldim acaba yazamadim mi diye :D

Blogundaki su izleyici olayini acsan da, aninda haberdar olsak yazdiklarindan dediydim.. :)

biggins dedi ki...

Ömer'im görmedim ben bişey Twitter da yoksa biliyorsun cevap vermez miyim, ayıp etin.

İzleyici olayını açtım kardeşim..