10 Ekim 2009 Cumartesi

NBA 2K10

2K Sport ile tanışmam geçen sene EA Sport'un yıllardır PC'de çıkardığı NBA Live serisini çıkarmayacağını açıklamasıyla gerçekleşti. 2K9'un screenleri, trailer'larını gördüğümde NBA Live'da yıllardır böyle video'larla geliyor sonuç yine hüsran demiştim. Oyun çıktı benim eski PC çalıştırmadığından arkadaşlarda 1-2 maç yaparak oyunu anlamaya çalışıyordum. Yeni PC'yi alır almaz ilk kurduğum oyun 2K9 oldu ve tam anlamıyla şok oldum. Bi spor oyunu daha önce bu kadar detaylı bu kadar güzel olmamıştı. Live serisindeki gibi basmakalıp haraketler, saçma fauller, pivotla yüklenip ittire ittire sırtındaki adamı potaya sokmalar... Hepsi EA Sport'un Live serisinde kalmış, PC tutkunları için 2K Sports sayesinde yeni bi akım başlamıştı. Ve FM'de olduğu gibi 2K9 da miadını doldurunca 2K10 büyük bir hevesle beklenmeye başladı.

1 ay boyunca trailer'lar, screen shot'lar derken oyun açıklanan tarih 6 Ekim'de piyasaya çıktı. Ancak 2 eksik vardı. Wii'ye çıkış tarihi 19'una, PC'ye çıkış tarihi 12'sine ertelenmişti. Bu da 1 haftalık gecikme ve 2K9'la daha çok vakit geçirme demekti. Bu 1 hafta içerisinde 2K9'a tekrardan doydum ve 12'sinin gelmesini beklerken, gelişmeleri okumak adına forumlarda dolaşırken PC versiyonunun internete düştüğünü gördüm. Lunapark'a gitmiş çocuklar kadar sevindim. Ancak oyunun boyutu 6,64 GB olduğundan indirip oynamam yine ayın 12'sini bulacaktı, ki o sırada can dostum güzel insan Samuray olaya el koydu ve NASA bağlantısıyla oyunu indirmeye başladı. Bu vesileyle kendisine tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Bu gece ya da en geç Pazar sabahı bi aksilik çıkmaz ise, sunulan sunum fake falan değil ise oynamaya başlarım. Dersler ağırlaşmadan gözler kan çanağı olana kadar oynamak ve şu 2-3 haftanın tadını çıkarmak lazım. Aşağıda 2K10'un ilk trailer'ını izleyebilirsiniz.



İyi oyunlar...

Hiç yorum yok: