8 Ekim 2009 Perşembe

Spor, spor, spor

Pazartesi ve Çarşamba okulda boş günlerim. Dinlenerek, film izleyerek geçirmeyi planladığım bir Çarşamba gününde eve giremedim. Klasik kahvaltı ve öğle yemeği düzenimi uyguladıktan sonra önce yürüyerek metroya, metroda indiğim duraktan yürüyerek stada, stadda 90 dakika ayakta, staddan metroya, metroda indiğim duraktan eve şeklinde ortalama olarak 2,5-3 km yürümüş olarak "yatış günü"me giriş yaptım. Hava çok sıcaktı eve geldim duşumu aldım.

Ordan Samuray'a, ardından spora. Spora giderken verilen söz "abi bugün çok kasmayalım". Tabi ki o da olmadı. Salı günü yapılan 2şer set'e karşılık dün 3er set ve +5 kilo farkla yapılan 2 saat spor. Eve gel, duş al. Otur yemeğini ye.

Telefon. Hadi dışarı çıkalım. Çıkalım. Giyin, çık. Bişeyler iç. "Abi ne zamandır basket oynamıyoruz". Oynar mıyız? Oynarız ama kollar fena ağrıyor, çok oynamayız. Tamam. Baskete başlangıç 23.00, bitiriş 00.50. Eve gel 3. kez duşunu al. Yat, sız...

Çok yorgunum...

4 yorum:

Ömer dedi ki...

aklindan zorun mu var abi...

Beni en fazla 2 kez disari cikartabilirler, ucuncusunde hadi len baska zaman gideriz derim.

Smyrna dedi ki...

ömerim aynı boku dün de yedik. dışarı çıkarken resmen ağlıcaktım, ulen gecenin bi yarısı yine mi basket diye :)

Adsız dedi ki...

daha bunlar iyi günler coştuk bi kere geri dönüş yok :D bu gecenin aktivitesini düşünmekteyim :D
samuray

Smyrna dedi ki...

bu gece bi de halı saha patlatırız spordan geldikten sonra yarım saat bile dinlenmeden. sonra eve gel bayıl :D